Veelgestelde Vragen

Zit je nog met vragen? Op deze pagina zou je snel een antwoord op je vraag kunnen vinden.

De meest gestelde Algemene vragen

1. Wanneer zijn jullie open?

Onze openingsuren zijn binnenkort beschikbaar.

2. Kan ik met een grote groep terecht bij Los Tontos?

Tot groepen van 10 personen kan je online bestellen via het reservatie-formulier op de website.

Een grote groep? Neem telefonisch of via email contact met ons op.

3. Kan ik een cadeaubon kopen voor Los Tontos?

Jazeker, en niet zomaar een cadeaubon. De klassieke korting zijn beschikbaar voor €25, €50, €100 of €200. Maar we bieden ook cocktail-shake sessies of Tequila proeverijen aan.

Vragen over Toegankelijkheid

1. Waar kan ik best parkeren?

Er is beperkte parking in de straat voor en naast het restaurant. Gelieve de opritten van de buren te respecteren.

Er is beschikbare parking in de Driestraat, en er is een grote publieke parking aan de Curling hal.

2. Kan ik met een rolstoel gemakkelijk binnen?

Los Tontos is voorzien voor rolstoelgebruikers en heeft een minder-valide WC ter beschikking. Dit laat je best even weten bij je reservering zodat we een tafel kunnen vrijhouden op de gelijkvloers.

We hebben geen mindervalide parking beschikbaar.

Vragen over Reserveren

1. Kan ik zo binnenlopen wanneer ik bij Los Tontos wil
eten of dien ik vooraf te reserveren?

Om zeker te zijn van een tafel in ons restaurant, adviseren we altijd om vooraf een reservering te maken. Heeft u geen reservering, dan kunt u uiteraard altijd even binnenlopen.

Helaas kunnen we ter plekke geen garantie op beschikbaarheid geven.

2. Is het mogelijk om een specifieke plek in het restaurant te reserveren?

U kunt altijd uw voorkeur voor een zitplek bij ons opgeven tijdens het maken van uw reservering.

Helaas kunnen wij geen garanties geven.

3. Hoe kan ik een reservering maken voor Los Tontos?

Via onze website kunt u direct een reservering bij ons maken indien uw gezelschap kleiner is dan 10 personen.

Komt u met een groter gezelschap of heeft u bijzondere wensen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

4. Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

U kunt uw reservering wijzigen of annuleren via ons reserveringssysteem of door telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.  

Vragen over Eten

1. Houdt Los Tontos rekening met allergieën en dieetwensen?

Indien er allergieën zijn waar we rekening mee dienen te houden, vernemen we dat graag tijdens het maken van de reservering. Heeft u bijzondere dieetwensen?

Neem dan contact op om vooraf de mogelijkheden met ons te bespreken.

Vragen over Business & Events

1. Is het mogelijk om het restaurant exclusief af te huren voor een evenement?

Wilt u Los Tontos uitsluitend met uw eigen gezelschap kunnen ervaren? Dan bieden wij de mogelijkheid om samen met uw gasten, exclusief gebruik te maken van ons restaurant.

Graag bespreken wij de mogelijkheden persoonlijk met u.

Vragen over Jobs
Staat je vraag er niet tussen?

Dan bel je ons best even of stel je vraag via het contactformulier. We staan u graag te woord!